28. lis 2009.

SEX na plaži :-)


Partijanje po plažama jedan je od najomiljenijih ljetnih sportova. DJ, kokteli, ples tik uz more i idućih će godina privući sve željne zabave. Kako i ne bi kada je to savršeno mjesto gdje možete škicati dobre komade. ;-)

'Volim visoke komade s jačim leđima... hahaha, crne u principu, opisala je svoj tip muškarca glumica Leonora Surian.


I dok se neki samo okreću, ima i onih kojima se omakne seks na plaži. Kažu da je u Istri to sasvim normalno. Seks struja kruži po svim plažama liberalne Istre.

'Mislim da bi to mogla biti zgodna stvar. Ajme ako me mamam vidi, hahahahaha', nasmijala se Leonora.

'Ja sam prijatelj prirode i svega sto je prirodno. sex je prirodna stvar i ja sam pobornik toga', pojasnio je Slavko Rasberger, direktor ATP turnira u Umagu.

Umaško partijanje tek je početak ljetnih užitaka, a budući da nas je zahvatila kriza i recesija, seks će mnogima ostati kao najjeftinija zabava.

Eto kako to ide kod naših susjeda :-)

1 komentar:

  1. volim da isprobam sexs na plaži pred svima možda se i nekima svida pase skupa posexsamo nije loše svi znamo kako izgleda kurac i pićkica jako uzbudljivo mmmmmmmmmm svršavam

    OdgovoriIzbriši