5. srp 2009.

Federer pobjednik Wimbledona

Federer je došao pobjedom protiv Andyja Roddicka u Wimbledonu do 15. Grand Slam naslova u karijeri, čime je postao jedinstven u historiji ovog sporta.

-- Teško mi je opisati svoju sreću. Uskoro ću da budem otac, a u tenisu sam došao do rekorda koje nisam mogao niti zamisliti kada sam krenuo s karijerom. Ne igram tenis zbog tih rekorda, igram jer uživam u tenisu i jedva čekam nove izazove - rekao je Federer i nastavio dalje:
Hvala Roddicku, jer je odigrao sjajno. Znam kako se osjeća jer sam ja ovdje izgubio prošlogodišnji finale od Nadala.
U tom trenutku se Roddick ubacio u pobjedničku priču, te je logički rekao :

-- Da, da, ali ti si već tada imao pet naslova u Wimbledonu osvojenih u svojoj karijeri.

A sa druge strane, Pete Sampras je nakon finala rekao sljedeće:

-- Federer je veliki šampion. I ranije sam govorio da je vjerojatno najveći teniser svih vremena. Sada je i na papiru potvrdio sve to. Veličanstven je bio peti set, ali i cijeli meč.

No, moramo napomenuti da je Andy Roddick dva puta u finalu držao u šakama Federera.

Imao je 6-2 i četiri set lopte u tie-breaku drugog seta za 2-0. Imao je i dvije break lopte kod 8-8 u petom setu. No, nije mu pošlo za rukom slomiti velikog Federera.

2 komentara:

  1. Legenda sto se tice ovog sporta

    OdgovoriIzbriši
  2. ubicu te ja za mater kucko sta spominjes ono sto netrebas picke bi dala za jednu dopunu pripazi se sad mogla bih dobiti po picki

    OdgovoriIzbriši