6. srp 2009.

Romantika !

Danas sam krenula, a za sobom ostavljala polja i žita zrela. U sebi ponijela osmjeh tvoj, nas dvoje kako koračamo mokrim ulicama tvoga grada. Savijen pogled dok kišne kapi brišu korake iza nas. Tada sam poželjela da vrijeme stane, da nas vrijeme prevari i zauvjek ostanemo tu na mokrim ulicama dok kišica pada, na mokrim ulicama Bihaća.

Sve je počelo sasvim slučajno, ušao je u moj život kao slučajni prolaznik. Kao neko ko dođe i ode sa prvom zrakom sunca. Tih dana nisam ni slutila da će se savršeno uklopiti u moj idealni svijet, da ce biti čak jedina osoba koja ce uspjeti da mi ukrade srce da podigne moje carstvo, zavlada njime kao da je čitav život bio tu. To je dečko sa najljepšim pogledom, sa najlepšim osmjehom, njegovo ime meni znaci sigurnost. On je idealizovao moj savrseno idealni svet, on ga je sada ucinio jacim i sigurnijim. Pitatate se kako i zašto ? A ja odgovor možda i ne znam, znam samo da se nalazi između redova ove priče ko ne shvati sta ta osoba meni znaci u “mome idealnom svijetu” znači da uopšte nije ni trebalo čitati ove redove.

Večeras zamišljam da vila ja sam, da koracam mrakom ka tim najljepšim očima, i kao da se tu sklapaju oči kao da na kraju toga vidim tebe toliko je zelje u meni da te mogu i dodirnuti kroz maštu. A znala sam da ce nas svaki rastanak do sljedećeg viđenja nositi maštu, moju želju da tebe poljubim da ti padnem u zagrljaj kao i svaki put kada se rastajemo dok tebe posmatram kako nestaješ, gubis se iz moga vida ali ne iz srca. A smjela sam se zakleti da više niko neće moći ući u moj život, a sada se branim tvojim pogledom, tim najljepšim očima, branim se od svega sada zračim tvojim imenom. A bila sam sjenka, ranjeno srce malo, bila sam svima nebitna, tužna, nesrećna i nije mi zao.

Bihać moj grad, danas je tuzan, zima ga je uspavala, a i ja sam se uspavala u njemu do sljedećeg viđenja sa tobom, sjedim, odbrojavam dane. Čekam na stanicama bola taj voz sreće koji će me voziti ka tvom gradu, zagrljaju, usnama. I ko kaze da je daljina put ka zaboravu, kada nas ta daljina spaja svakim danom smo sve jači, izdržljiviji, sačekamo vikend koji provedemo samo kako to nas dvoje znamo i opet tako. Ali znam da će mo za koji mjesec, godinu, biti najsrećniji par i živi ce mo zajedno...!

Broj komentara: 8:

  1. h-joOj ...'xtra ti je blog....sam tako nastavi

    OdgovoriIzbriši
  2. Svaka cast 5+ od mene

    OdgovoriIzbriši
  3. Tuzno,sjetno,zivotno......
    Idemo dalje,zivi....

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepo je zivjeti u snovima i mastati o necemu sto nije stvarno

    OdgovoriIzbriši
  5. bas je coll emira svaka cast od meni 10ka

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantasticno,prelijepo,imas osjecaj ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. EEEEE nije da se hvalim :D ali meni je do danasnjeg dana preko 100 :D (malo preuvelicavam) djevojaka reklo da sam najromantičniji frajer na svijetu...:D i da plaču kada im pošaljem poruke ili kad izadjemo a ja budem extra romantican :D jbg sta cu kad mi je u krvi :D
    sorry decki nemojte bit ljubomorni :D

    OdgovoriIzbriši