2. kol 2009.

Ljubavni citati :-)


U sjenci svog straha stojim i dozivam tvoj smjeh zvuk odlazi u beskraj jer nema se na čemu zaustaviti!

nema srca na kome se može odmoriti
i koga može trgnuti!
Nema ničega

Moja riječ kruži svjetom i luta
luta kao gusar u potrazi za blagom
i u čijem oku blista sloboda

Rječ je luda i nema smisla
poput pijanog mornara gubi se u mrak
a onda ujutru,
kreće za galebovima
ko zna gdje?!

To je samo moja riječ
to sam ja!
A život, život je svo to nebo
i more ispod njega!
I ti galebovi i tuga.

Život je sloboda
i moja riječ ga ima u oku.
a ja imam tebe
i u oku i u srcu!

A ja sam opet, samo ona riječ
a ti, ti si moja sloboda i moj život!

I ako nekad vidiš u ovom moru
poruku u boci
znaćeš da je za tebe
i molim te nemoj je otvarati
pusti je da i dalje luta,
jer u svakom trenutku
znaćeš da je moja riječ ljubav
i da dok stojim
u svojoj sjenci straha
osmjeh ti dozivam sa "volim te"!


Nema komentara:

Objavi komentar